• Evenement 5 Maart: in gesprek met Daniël koerhuis

Op vrijdag 5 Maart aanstaande om 19:30 gaan wij met Tweede Kamerlid Daniël Koerhuis terug- en vooruitblikken op de woningmarkt. Wat gebeurt er politiek gesproken achter de schermen? Waar zitten de verschillen tussen allerlei partijen? Waar kan de VVD komende periode het verschil maken? En hoe zit het met de recente wetgeving op het terrein van de woningmarkt? Deze uitnodiging is in principe uitsluitend voor leden van het thematisch netwerk wonen. De leden van ons netwerk kunnen zich aanmelden via mijnVVD of door te mailen naar secretaris@wonen.vvd.nl. De zoom-link krijgt u uiterlijk op 4 Maart toegezonden. Lees verder

• Vacature binnen Thematisch Netwerk Wonen

Wil jij meehelpen om samen met drie andere bestuursleden van binnenuit de woningmarkt liberaler te maken en ben jij een teamplayer, met kennis van de woningmarkt, die zelfstandig kan opereren? Dan zoeken wij jou! Binnen het thematisch netwerk wonen is een vacature voor een bestuurslid evenementen. Als bestuurslid evenementen hou je je bezig met het organiseren van interessante bijeenkomsten met betrekking tot wonen en bouwen, maar zal je ook ruimte krijgen om zelf met ideeën te komen. De functie zal ongeveer 5 uur per week in beslag nemen en we rekenen op ongeveer drie evenementen per jaar. Een netwerk in het veld van de woningmarkt is een pre. Mocht je interesse hebben, stuur dan vooral voor 25 Februari een korte motivatie naar secretaris@wonen.vvd.nl. Voor vragen kan je terecht bij datzelfde emailadres. Lees verder

• Nieuws uit de woningmarkt

Relevante nieuwsartikelen uit de woningmarkt! Lees verder

• Evenement 18 januari: flexwoningen: Een oplossing voor het woningtekort?

13 januari − Evenement flexwoningen 18 januari: Een oplossing voor het woningtekort? 18 januari organiseert VVD Wonen een evenement in Zwolle over Flexwoningen. Hierbij zullen meerdere sprekers de toepassingsmogelijkheden van flexwoningen uit een zetten. Naast Tweede Kamerlid Daniel Koerhuis zullen verschillende wethouders en flexwoningfabrikanten het woord voeren. Het belooft een interactief debat te worden. Om onze evenementen betaalbaar te houden vragen wij een deelnemersbijdrage van 5 euro. Ben je er graag bij, schrijf je dan nu in via mijnVVD! Locatie: Urbana Zwolle Wipstrikkerallee 213 8025 AH Zwolle Tijd: 18 januari 2020 van 13:00 tot 16:00 (aansluitend een borrel op eigen kosten) Start datum 18-1-2020 13:00 Lees verder

• Event 14 november: 'Discussieavond over subsidies'

03 november − Het thematisch netwerk wonen nodigt u van harte uit voor de discussieavond op 14 november over subsidies op de woningmarkt. Lees verder

• Event 9 maart: 'West-Fries Woondebat'

05 februari − Op 9 maart 2019 organiseerde het thematisch netwerk Wonen een woondebat waarin verschillende knelpunten en uitdagingen zijn aangesneden over het woonbeleid in West-Friesland. De bijeenkomst was open voor iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp! Lees verder

• Event 15 dec: 'Bouwen, bouwen, bouwen!'

15 december − Op 15 december 2018 hadden wij ons themabijeenkomst 'Bouwen, Bouwen, Bouwen!' in Apeldoorn, met onder andere Tweede Kamerlid Daniel Koerhuis. Lees verder

• Volg ons op facebook!

08 maart − Nu ook facebook!! Lees verder

21 februari − Mis niets er volg het thematisch netwerk wonen nu ook op Twitter! Lees verder

• Hala Naoum Nehme

29 januari − Hala Naoum Nehme treedt toe tot het bestuur. Lees verder

• Debat: 'De Woningcorporatie in 2040' met Oud-Minister Sybilla Dekker

26 januari − Uitnodiging voor VVD event: de woningcorporatie in 2040 Lees verder

• Inschrijven voor de Nieuwsbrief VVD Wonen

21 september − Welkom Lees verder

• Brief aan de Tweede Kamer m.b.t. de ontwikkeling van het middensegment.